Ni som känner mig bäst vet att jag tycker så väldigt mycket om att vara hemma. Hemma hos mig i mitt eget. Att åka runt och uppleva långtbort är roligt och upplyftande naturligtvis men hemma är topp. Baravarajag i mittegethem tillsammans med familj, släkt och vänner. Den här helgen har jag ändå varit oerhört social på olika tillställningar. I fredags buggade jag till kroppens salt- och vätskebalans sattes helt ur spel. Kul kväll! Inte kul förmiddag igår. Jag vaknade på fel sida kan man säga, insidan ut. Hu! 

Igår kväll följde jag med Elin G och hennes familj på teater Nolby. Wow! Vilken upplevelse. Mittiskogen vid en sjö. Oroligt vacker miljö att inspireras av. 

 
Idag måste jag jorda mig lite :) Det får nog bli en tur i skogen igen. I fredags plockade jag blåbär, kantareller och smultron. Idag ska jag bara gå. 
 
 
 

 

Kommentera

Publiceras ej